< návrat zpětStorno podmínky pobyty
Stornopoplatek je smluvní pokutou.
Rozlišujeme Storno (domluvená neúčast) a Propadnutí (nenastoupení k pobytu).
- V případě zrušení rezervace objednatelem ve lhůtě do 21 dní před plánovaným příjezdem se ubytovatel zavazuje nepožadovat po objednateli žádný storno poplatek.
- Při zrušení rezervace 20 – 14 dní před příjezdem bude jako storno poplatek účtováno 30% z celkové ceny pobytu.
- Při zrušení rezervace 13 – 2 dny před příjezdem bude jako storno poplatek účtováno 50% z celkové ceny pobytu.
- Při zrušení rezervace 1 den před příjezdem nebo v den příjezdu bude jako storno poplatek účtováno 100% z celkové ceny pobytu.
- V případě zrušení pobytu a nahlášení náhradníka, který uhradí pobyt se stornopoplatek neuplatňuje
.V případě storna ze závažných důvodů je možná vzájemná dohoda o stornopoplatku.
- Závažné důvody - závažné onemocnění, nebo vážné zdravotní problémy, úmrtí v rodině, atd. Nutno doložit.
V případě nezaplacení zálohy, ze které by bylo možné storno poplatky odečíst, máme právo zaslat Vám fakturu ve výši storno poplatků.
Když chcete cokoliv vrátit zpět, musíte si o to napsat. Ideálně s číslem účtu, variabilním symbolem, atd.
Opravdu je zapotřebí řešit věci s předstihem. Veškeré změny musí být doloženy a přiloženy k závazné přihlášce, například pro případné kontroly, atd. Pokud něco posíláte, vyčkejte na odpověď. To že jste nedostali odpověď může být i známka toho, že jsme to nečetli a tudíž o tom nevíme.